woensdag 9 mei 2007

Pamela wil nog een kind

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Pamela Anderson wil graag nog een baby. De 39-jarige actrice - die recent nog een Russisch weeshuis bezocht – heeft te kennen gegeven dat ze klaar is voor een gezinsuitbreiding nu ze date met David Binn, speler van de American football club, San Diego Chargers. Of Pamela zelf een kind wil baren of dat ze wil adopteren is nog even de vraag. De voormalige Baywatch babe heeft al twee zonen, Dylan en Brandon, uit een eerder stukgelopen huwelijk met de rocker Tommy Lee.Ze zei tegen het Britse OK! Magazine: “Zou ik klaar zijn om een kind te adopteren? Ik zeg niet dat het onmogelijk is. Ik heb mijn twee jongens en het zou zo mooi zijn om nog een kind gelukkig te maken in dit leven. Daarnaast houdt David van kinderen, is hij erg sterk en tegelijkertijd ook nog eens erg lief. Ik vind het super.”Afgelopen maand is Pamela teruggegaan naar het Russische weeshuis wat ze eerder bezocht had nadat ze ‘verliefd’ was geworden op de kinderen. De actrice – die in Rusland was om de MTV Russia Film Awards mee te presenteren – zei dat het bezoeken van het weeshuis het hoogtepunt was van haar trip. Het heeft echt ‘haar ogen geopend’.Ze heeft destijds gezegd: “Een weeshuis net buiten Moskou heeft me het meeste geraakt. Het was echt triest maar inspirerend om deze gelukkige kinderen te zien, ondanks het feit dat ze niks hebben, echt niks, ook geen ouders.” “Ik ga terug om het weeshuis te bezoeken. Ik ben echt weg van ze”, aldus Pamela Anderson.

Geen opmerkingen: