donderdag 24 mei 2007

Britney Spears - Just Yesterday (snipped)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
http://www.zshare.net/audio/200308577a4a3a/

De aan lager wal geraakte troonopvolgster van de pop wereld is druk bezig met het voorbereiden van haar langverwachte come back.
Lange dagen in de studio, optredens in clubs om de klik weer een beetje te krijgen met het publiek, jaja ... onze Britney komt er weer aan..
Tot die tijd een track "Just Yesterday" die een tijdje geleden gelekt is ..
Het is maar een snipped versie van 52 seconden maar het mooie van het nummer vind ik de text :
"Just Yesterday, you where looking up to me and ..
You asked me what i thought.
Now I'm sitting here .. all alone with my tears,
looking at my life that I bought.
Where did I go... My eyes they will show...
Little me please forgive me ... I couldn't see ... Your hurt inside..."

Autobiografisch??

Geen opmerkingen: